Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

 

Opći uvjeti poslovanja

Trgovac               

Trgovac je Promili Liquors d.o.o. Dubrava 116, 10040 Zagreb, koja posluje pod trgovačkim imenom promili.hr.   

 

Kupac               

Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

 

Slike i opisi               

Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa promili.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Putem web shopa promili.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca. Cijene su s PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (kn). Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem interneta.

  

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti registrirani korisnik ili gost. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

  

Dostava

Opći uvjeti dostave               

Naručeni proizvodi dostavljaju se do vrata kupca. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke General Logistics Systems Croatia d.o.o.

Okvirni je rok isporuke od 5 do 7 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na otoke ovisi o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad Promili Liquors d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se 40,00 kn za narudžbe do 400,00 kn. Za narudžbe iznad 400,00 kn trošak dostave je besplatan. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom narudžbe.   

 

Ostali uvjeti dostave               

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu promili.hr bez isporuke kupcu i sl.) Promili Liquors d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.   

  

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:       

  • - plaćanje po dostavi (pouzeće) (nije moguće ukoliko ste odabrali graviranje na bocu ili buket piva)
  • - uplatom po ponudi - transakcijski račun (u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom)
  • - kreditnim i/ili debitnim karticama: American Express, MasterCard, Diners, Discover, DinaCard, Visa ili Maestro

 

        * Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko WSpay sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja, mora popuniti online formular za narudžbu.  

       * Nakon ispravno popunjene formulara za narudžbu trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao.                       

       * U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 15 dana. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava u roku od najviše 30 dana od dana uplate.   

  

Sigurnost plaćanja               

Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WSpay servisa, te obratno.   

  

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:       

        - isporuka robe koja nije naručena

        - isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

        - ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

 

Zamjena reklamiranog proizvoda               

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Web shop promili.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao prepraviti i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.  

Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo  U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.   

  

Otkazivanje ugovora               

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti pismeno na e-mail adresu: info@promili.hr ili poštom na adresu: Dubrava 116; 10040 Zagreb. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.               

* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,               

* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed               

*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe       
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.   

  

Isključenje prava na otkaz ugovora               

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:       

  • - o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • - o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • - o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • - o prodaji knjiga i drugih publikacija.

 

Rješavanje sporova               

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.   


Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.