REKLAMACIJE

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je:

  • Neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
  • Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažena.

Reklamacije kupci mogu javljati putem maila: info@promili.hr ili poštom na adresu: Dubrava 116; 10040 Zagreb, Hrvatska.

VAŠA SIGURNOST
...i zadovoljstvo su nam najbitniji. Garantiramo povrat novca u roku od 14 dana. Garancija povrata novca ne vrijedi za bocu s porukom jer se mijenja originalni izgled proizvoda na vaš zahtjev.